Het aantal zaken wat kopers van een nieuwbouwhuis moeten regelen is behoorlijk en een niet alledaags klusje. Het is een leuke, maar ook heel spannende tijd. En dan helpt het natuurlijk niet als je met termen te maken krijgt die je helemaal niet kent. We hebben de bezem gehaald door stoffige teksten en technische bouwtermen en ontwikkelden de Van Rhijn Bouw Kopersbox.
Deze kopersbox zit vol met handige informatie over bijvoorbeeld onderhoud en garantie of een instructiekaart voor de vloerafwerker. Naast o.a. checklists, een schaalliniaal en allerlei tips van onze
bouwkenners bevat de box ook een stappenplan voor hoe je je nieuwe interieur het beste kunt inrichten.
Met deze box krijgen onze kopers veel praktische informatie, maar vooral weer meer plezier in het proces dat afgelegd wordt van koper naar bewoner. Nu de box af is, hebben we de smaak te pakken. Uit een recent onderzoek naar onze communicatie en klantwaardering bleek dat er meer onduidelijkheden zijn. Verhuizen is een van de meest stressvolle gebeurtenissen in iemands leven en wij spelen hierin een belangrijke rol. We zetten in op een begeleidende rol, een partner voor onze klant laat maar zeggen. Zo gaan collega’s communicatietrainingen volgen zodat we de klant beter begrijpen, worden er instructievideo’s ontwikkeld, het klantportaal wordt klantvriendelijker ingericht en nog veel meer.
Zin in deze ontwikkelingen! Want een nieuwbouwhuis is en moet een feestje blijven voor onze klant! Daar doen wij het voor.